Dlouhodobým trendem je totiž přiblížit e-shop ke kamennému obchodu. A tak kvalitní produktové fotografie musí dokázat zákazníka zaujmout líp, než cokoliv jiného. Ty jsou v podstatě součástí designu celého e-shopu, protože také esteticky nějak působí. Dnes se v rámci prezentace produktů na e-shopu dostává do první linie 360° otočná nebo 3D fotografie, animace nebo videa. Hodí se pro drobnější produkty jako jsou šperky, hodinky, obuv, tašky, oblečení. Pro otáčivé fotky se hodí jízdní kola, auta a moto průmysl. Ale naproti tomu u opravdu levného zboží jako je drogerie nebo ploché produkty jako jsou hodiny a obrazy, takový potenciál nemají. Technologie jdou hodně rychle kupředu a je možné, že během pár let bude zboží na e-shopu prohlíženo ve virtuální realitě.

Zdroj: https://www.vybrat-eshop.cz/novinky