-
Dobrý produkt za dobrou cenu – Vždy se snažte mít dobrý produkt za dobrou cenu. Nebuďte nejdražší, ale ani nejlevnější, snažte se nabízet kvalitní produkty a ještě kvalitnější servis.
-
Viditelný a jasný kontakt – Mějte telefon všude na webu dobře a viditelně umístěný. Není nic horšího, než schovávat návštěvníkům telefon nebo email ve chvíli, kdy se rozhodují, zda nakoupí, a chybí jim poslední rychlá informace.
-
Stručné a jasné obchodní podmínky – Obchodní podmínky zákazníci nečtou. Jen je prosviští, pokud Váš obchod ještě neznají. Budou-li Vaše obchodní podmínky sepsány složitě, navodíte v zákazníkovi dojem, že se snažíte do podmínek zamotat nějaké nekalosti a raději nakoupí jinde.
-
Komunikujte rychle a slušně – Snažte se na emaily a zprávy z kontaktních formulářů rychle a jasně. Dávejte zákazníkům kompletní odpověď – proč?
-
Definujte konkurenční výhody – Když jdete do podnikání, měli byste mít ujasněné, proč do toho jdete, v čem jste dobří, čím se budete odlišovat od konkurence a jak s ní budete bojovat. Měli byste dobře znát své silné a slabé stránky. Na těch silných stavět a z těch slabých buď udělat výhodu, nebo se je snažit eliminovat.
-
Komunikujte – Snažte se ke svým zákazníkům najít cestu. Nespoléhejte se na to, že si oni najdou vás. Zejména v počátku podnikání byste měli být aktivní a snažit se představit svůj business potenciálním zákazníkům
-
Dejte návštěvníkům více, než čekají – Snažte se z Vašeho eshopu vybudovat nejen prodejnu, ale i komunitní místo. Snažte se nabídnout něco, co ostatní nedělají.
Napsat komentář