1. Více, než 40% lidí na světě má přístup k internetu, Česká republika patří do první třicítky států s nejvyšším počtem uživatelů internetu. Podíl nakupování online stále roste, lidé jsou online, proto buďte online i Vy se svou firmou
  2. Hezký web zákazníky přiláká, nehezký spíše odradí. Kvalita zde hraje velikou roli, nekvalitní obrázky, špatně fungující, nepřehledné stránky nám rozhodně nové zákazníky nepřinese.
  3. Online brožura. Na internetu je možné přidávat aktuální nabídku, za tištění různých brožur, letáků a dalších marketingových materiálů se platí často spousty peněz, proto nám náš web může těchto nákladů ušetřit.
  4. Hezky provedená stránka od programátora může stát několik tisíc korun, je samozřejmě na nás, kolik financí do tvorby webu chceme investovat. Je zde i možnost mít stránky úplně zadarmo, například když je budeme tvořit na platformě WordPress. Další výhodou proto jsou opravdu nízké vstupní náklady.
  5. Při tvorbě webových stránek se chtě nebo nechtě musíme zamyslet nad cíli našeho podnikání, musíme vysvětlit, co všechno děláme a web nějak přehledně strukturovat. Díky tomu si sami vlastně sesumírujete cíle a vize svého podnikání.
  6.  Web je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v rocebez Vaší neustálé kontroly. 
  7. Ukázkou svých výrobků zvyšujete povědomí o svých výrobcích, o Vaší značceapod. 
  8. Se správnouSEO optimalizací Váš web může rychle převálcovat konkurenci a zajistit více klientů.
  9. Na svém webu můžete zákazníky informovat o dění ve svém okolí, o Vašem podnikání, novinkách… Plusové body Vám může připsat i aktivita na stránkách, když je zkrátka vidět, že firma nestojí. 
  10. Posledním bodem desatera je síla sociálních sítí, které jsou poslední roky fenoménem internetu. S pomocí sociálních sítí je možné zvýšit povědomí o Vašem webu, nebo je zde možná rovnou tvorba své firemní stránky. Tu mohou lidé sledovat a snadněji se tak dostat k aktualitám a informacím o Vaší firmě.