Každý kdo si založí e-shop logicky chce, aby se do něj zákazníci rádi vraceli. Proto se musí provozovatel zaměřit na to, aby byl internetový obchod co nejjednodušší a nejpřehlednější. E-shop by se měl zákazníkovi přizpůsobit a poznat, zda si jej prohlíží na monitoru nebo na maličké obrazovce telefonu.
Při výběru se zákazník spoléhá jen na své oči. Zkuste aktivovat co největší část mozkové kapacity zákazníka. Fotografie, video, 3D obrázky – rozhodně byste měli investovat do profesionálních forem prezentací svých produktů.
Samozřejmě by se neměly podceňovat ani popisky ke zboží. Základem jsou výstižné texty, které však obsahují všechny důležité informace jako parametry, materiál, využití atd. Nikdo nechce číst dlouhé nekončící texty.
Dalším důležitým faktorem je rychlá komunikace. Mezi trendy dnešní doby patří například online chat nebo videochat. Zákazník čeká, že mu obchodník odpoví obratem. Pokud tomu tak není, začíná hledat jinde – u konkurence. Očekává taky, že komunikace bude upřímná a psaná normálním jazykem.
Dalším trendem je stránka na sociální síti Instagram. Pokud budete mít originálně vedený profil s hezkými fotografiemi, zajímavými články a radami, oblíbenost u zákazníků jen zvýšíte.
Jednoduše se zaměřte na spokojenost zákazníků a hýčkejte si je. Protože jak si říká: Náš zákazník, náš pán.
Napsat komentář