Přizpůsobení není pro elektronický obchod nic nového a pokud často používáte službu Amazon, budete přesně vědět, na co odkazujeme. S rostoucími pokroky v oblasti umělé inteligence a technologií strojového učení však začaly nové hluboké úrovně personalizace pronikat do rychle rostoucího světa elektronického obchodu. Zatímco personalizace založená na AI pro e-commerce má vícekanálový přístup. Nové AI motory, jako je Boomtrain, sedí na vrcholu mnoha dotykových bodů zákazníka, aby pomohly podniku analyzovat, jak zákazníci komunikují online. Ať už se jedná o mobilní aplikaci, webovou stránku nebo e-mailovou kampaň, modul AI neustále monitoruje všechna zařízení a kanály, aby vytvořil univerzální pohled zákazníka. Tento jednotný pohled na zákazníky umožňuje obchodníkům s elektronickým obchodem poskytovat bezproblémové zkušenosti ze všech platforem. To znamená v praxi při prohlížení krytů pro iPhony vám vyskočí push notifikace o výborné akci na kryt pro iPhone. Díky tomu, se zvýší konverzní poměr prodeje vašeho eshopu.

Zdroj: http://blog.linnworks.com/artificial-intelligence-in-ecommerce