Jakmile se rozhodneme, co na e-shopu budeme prodávat, objeví se před námi otázka, kde ono prodávané zboží získat. Firem, které provozují velkoobchodní prodej, je český trh zasycen. Pro potřeby internetového obchodu by měly splňovat následující kritéria:

Rychlost dodání – zákazník od našeho internetového e-shopu bude očekávat nižší cenu a rychlé dodání, měsíc zákazník na zboží čekat v žádném případě nebude, jako maximální hranici uvedeme týden. Je tedy nutné, aby náš dodavatel byl schopen zboží, které nemáme skladem, dodat tak, abychom my dodrželi dodací lhůty.

Proces objednání – ideální stav nastává, když velkoobchod nabízí možnost objednat zboží prostřednictvím B2B (Business to Business), což je systém, který umožňuje napojení na online databázi zboží, kterou má velkoobchod k dispozici. Tato aplikace vám ušetří čas. Už žádné psaní emailů a telefonických objednávek.

Co můžeme jako internetový obchodník od dodavatele očekávat? Nejspíše to samé, co kamenný obchodník – nedůvěru a opatrnost, a to především zezačátku. Je tedy možné, že za dodané zboží budeme zprvu platit hotově a až později nám dodavatel nechá zboží tzv. na fakturu.